Sabtu, 20 Februari 2010

cintaku..

kisah ini bermula ketika kami di tingkatan 3..
selepas berakhirnya(PMR)..
aku mulai mengenalinya..
aku cuba untuk memahaminya..
walau aku tahu dirinya sukar untuk difahami..
aku tabah dan cekalkan hati untuk mengenalinya dgn lebih mendalam..
sygnya..
kami hanya kekal selama beberapa bulan..
kerna dia ingin menumpukan lbh kpd pelajarannya..
aku redho...
tabah mengharungi kehidupan..
walau apa pun yg trjadi..
kerna itu adalah takdirku...
pada bulan ogos 2009..
kami akhirnya bersama semula..
kali ini dengan azam yg lbh kuat..
walau nafsu mengawal diriku..
aku menduakannya..
kami bertengkar...
dgn kekuatan yg ada padaku..
ku cekalkan hati utk mempertahankn cintaku padanya...
alhamdulillah..sehingga ke hari ini..
aku masih lagi kekal bersamanya..
walau hakikat kami masih cuba utk memahami..
aku mencuba untuk menjadi yg terbaik buat dirinya..
terima kasih..
(SITI NUR FARHANA)...

1 ulasan: