Khamis, 11 Mac 2010

Syukur

Alhamdulillah,
ku panjatkan syukurku,
kepada allah yang maha esa,
aku bersyukur,
hingga ke hari ini aku masih,
dihidupkn sehingga ke hari ini.


Aku juga bersyukur,
segala nikmatnya,
yang tidak pernah berkurang walau sezarah pun,
syukur walau kemana sahaja ku berada,
aku mampu menghirup udara,



Aku juga bersyukur,
walau diriku ini masih lemah,
banyak yang perlu diperbaiki,
alhamdulilah,
walau apa jua keputusan diterimaku,
aku tetap bersyukur,
kerna perjalanan hari besok masih panjang,
masih banyak yang perlu dipelajari,
moga dengan ini,
aku akan terus menjadi,
insan yang sentiasa bersyukur dikemudian hari.


ya allah,
permudahkanlah hambamu ini,
dalam menempuh ranjau kehidupan yg mendatang, moga kehidupanku lebih diberkati,
di dunia dan diakhirat insyaallah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan